Securitas security Denmark

Bedre butikkdrift med Securitas sitt analyseverktøy »

Med data fra flere systemer samlet på et sted, får du god oversikt og kunnskap som gjør det enklere å justere driften av din butikk.

HVA ER DET?

Løsningen samler informasjon fra flere systemer på et sted, og gir deg mange fordeler når du skal drifte butikk. Programvaren er enkel å ta i bruk, og dataene fra systemene lagres i tabeller og oppsummeres i logiske grupper. 

HVORDAN FUNGERER DET?

Ved hjelp av en programvare kan du samle informasjon fra flere systemer dere bruker i butikken, for eksempel RFID, kundetelling, varesikring, strømforbruk og butikkdata med mer fra butikken. Du bestemmer hvilke systemer du inkluderer i løsningen. Med informasjonen fra systemet kan du for eksempel planlegge hvor mange ansatte du bør ha på jobb, og sammenlikne perioder med tidligere år. Det kan bidra til forbedret lønnsomhet i butikken din. Systemet vil også kunne analysere data for hele kjeder, og sammenstille data butikk mot butikk.

HVEM PASSER DET FOR?

Løsningen passer for butikker som er opptatt av å ha gode analyseverktøy for å bedre butikkdriften.

Noen av leverandørene våre er: Sensormatic, Nedap og Cardinal Group UK.

 

Jeg ønsker mer informasjon, vennligst kontakt meg
*
*
*
*

* Obligatorisk felt