Nød- og beredskapstjeneste

Trenger du beredskapsservice utenom kontortid? Med vår døgnåpne servicetelefon og nød- og beredskapstjeneste er det alltid noen i den andre enden.

HVA ER DET?

24-timers servicetelefon, nød- og beredskapstjeneste.

HVORDAN FUNGERER DET?

I en krisesituasjon tar medarbeiderne direkte kontakt med Securitassentralen. Det kan for eksempel være en bensinstasjon som har blitt ranet, et offshoreskip som har blitt bordet av pirater, et hotell som brenner, eller andre kritiske situasjoner.

Securitas iverksetter umiddelbart hele apparatet som på forhånd er avtalt med kunden for at situasjonen så raskt som mulig kommer under kontroll. Alt blir loggført.

Nødtjenesten har prioritert linje inn til Securitas, som har åpent 24 timer i døgnet. Dette er beredskap når det virkelig gjelder, noe som gir stor trygghet både for ledelsen og medarbeiderne. Securitas sørger for varsling, og at nødvendige tiltak settes i gang slik at kunden kan fokusere på det som er viktigst – å håndtere situasjonen.

HVEM PASSER DET FOR?

Securitas nød- og beredskapstjeneste kan benyttes alene, eller som en forlengelse av våre call center- og formidlingstjenester. Dette er en kostnadseffektiv bedriftstjeneste rettet mot for eksempel eiendomsbedrifter, kommuner, maritim virksomhet, transportselskaper, borettslag, sykehjem, hoteller og ulike aktører innen detaljhandelen.