Call center- og formidlingstjenester

Trenger du telefon- eller beredskapsservice utenom kontortid? Med vår døgnåpne servicetelefon og nød- og beredskapstjeneste er det alltid noen i den andre enden.

HVA ER DET?

24-timers servicetelefon, nød- og beredskapstjeneste.

HVORDAN FUNGERER DET?

Når bedriften stenger for dagen, kobles sentralbordet automatisk over til Securitas som svarer på vegne av din bedrift. Securitas operasjonssentral skreddersyr løsninger tilpasset bedriftens behov.

HVEM PASSER DET FOR?

Bred bedriftstjeneste rettet mot for eksempel eiendomsbedrifter, kommuner, busselskaper, borettslag, sykehjem, hoteller og ulike aktører innen detaljhandelen.

 

Fordeler med formidlingstjeneste:

  • Med våre erfarne operatører kan du være trygg på at saken blir raskt håndtert og loggført.
  • Vi avtaler hvordan du ønsker at vi skal håndtere ulike henvendelser for din bedrift
  • Du får telefonstatistikk med antall samtaler og besvarelsestid etc.
  • Samtaler blir loggført og lagret.
  • Vi kan tilby vekterutrykning, og den blir loggført med avreise, ankomst og aksjon.
  • Du kan få rapport på avsluttet oppdrag.

 Tjenesten har fast månedspris ut fra volum, og inkluderer følgende:

  • Alle innkommende telefoner.
  • Eget telefonnummer for tjenesten.
  • Oppdatering av adresser, spørretre og aksjonsplaner.
  • Opptak av samtaler, loggføring av henvendelser, samt utsending av oppdrag til vekter ved behov.
  • Rapporter på epost om ønskelig.
  • Uttak av logg og statistikk ved behov.
  • Tjenesten er operativ senest én uke etter avtaleinngåelse.
Jeg ønsker mer informasjon, vennligst kontakt meg
*
*
*
*

* Obligatorisk felt