Administrative feil kan koste dyrt

Vi kan hjelpe deg med å få kontroll på de mer administrative, men allikevel helt sentrale, delene av din bedrift. Dette kan for eksempel være knyttet til feilprising av varer, opplæring av medarbeidere, holdninger også videre.

HVA ER DET?

Revisjoner, samtaler og kursing – først og fremst for å bedre medarbeidernes holdninger.

HVORDAN FUNGERER DET?

Gjennom kontrolltjenesten kan de ansatte blant annet få tilbakemelding på hvordan kundene opplever butikkene. For eksempel om medarbeiderne er riktig antrukket, om de bærer navneskilt og om de møter kundene med blikkontakt, med mer. På denne måten får de vite om de oppfyller forventningene om hva en servicemedarbeider skal gjøre.

HVEM PASSER DET FOR?

Blant annet varehandelen, klesbransjen, senterbutikker, dagligvarebutikker, kjedebutikker, lager – og distribusjon.

Jeg ønsker mer informasjon, vennligst kontakt meg
*
*
*
*

* Obligatorisk felt