Callsenter og formidlingstjenester

Trenger du telefon- eller beredskapsservice utenom kontortid? Med vår døgnåpne servicetelefon samt nød- og beredskapstjeneste er det alltid noen i den andre enden.

HVA ER DET?

Callsenter- og formidlingstjenester fra Securitas kan innebære beredskapstelefon, vakttelefon, meldetjeneste eller andre formidlingsoppdrag. Vekterne på vår døgnåpne sentral hjelper deg med oppgaver det er vanskelig å løse i egen organisasjon av ulike årsaker.

HVORDAN FUNGERER DET?

Med våre erfarne operatører kan du være trygg på at saken blir raskt håndtert og loggført. Det kan være alt fra sentralbordfunksjon etter stengetid, meldetjeneste for ansatte som jobber alene, eller bistand til din bedrift i krisesituasjoner. Vi avtaler hvordan din bedrift ønsker at vi skal håndtere ulike henvendelser.

HVEM PASSER DET FOR?

Dette er en bred bedriftstjeneste som kan benyttes av alle, men som passer spesielt godt for eiendomsbedrifter, kommuner, busselskaper, borettslag, sykehjem, hoteller og ulike aktører innen detaljhandelen. Tjenesten knyttes ofte opp mot bedriftens eget HMS-arbeid.

 

Jeg ønsker mer informasjon, vennligst kontakt meg
*
*
*
*

Ved å sende inn skjemaet, godtar du at vi behandler dine personopplysninger i henhold til vår personvernerklæring