Skip to main content
Ring oss

    Securitas søker Teknisk Servicekonsulent

    Selskapsbeskrivelse

    Securitas er en kunnskapsleder innen sikkerhet med virksomhet i 47 land, og med mer enn 2000 avdelingskontorer og vel 355 000 medarbeidere utgjør vi en forskjell hver dag, året rundt.

    Vi er i stadig vekst og søker nå etter flere som vil ta del i det viktige samfunnsoppdraget vårt; å gjøre din verden til et tryggere sted!

    Med våre tre kjerneverdier ærlighetvaktsomhet og hjelpsomhet har Securitas beskyttet liv og eiendom, sikret hjem, arbeidsplasser og samfunn siden 1929. Vi tar alltid ansvar for din trygghet.

    Jobbeskrivelse

    Securitas er ledende i sikkerhetsbransjen, med kundene i sentrum av alt vi gjør. Vi møter sikkerhetsbehov med kompetente og engasjerte medarbeidere, samt innovative, teknologidrevne løsninger. Bransjen er i rask endring, og mange manuelle oppgaver erstattes nå av digitale tjenester og støtte fra vårt sentrale kundesenter – hjertet i vår virksomhet. For å møte fremtidens behov styrker vi laget med løsningsorienterte personer som trives med kundekontakt og ønsker å bidra til en tryggere hverdag

    Vi ser etter deg som er digitalt oppdatert og ønsker å utgjøre en forskjell i en meningsfull og viktig jobb. Med kunden i fokus vil du sammen med dyktige kolleger løse og koordinere ulike typer henvendelser over epost, tlf. og digitale verktøy. I denne stillingen blir du en del av et trygt og godt arbeidsmiljø med mange ulike interne karrieremuligheter. 

    Arbeidstid er mandag til fredag kl 08:00 til 16:00. Søknadsfrist: 12.09.2025. 

    Vi tilbyr

    • Lønn etter avtale og ordnede arbeidsforhold
    • En spennende stilling i Norges største sikkerhetsselskap
    • En profesjonell og lærerik arbeidsplass
    • Muligheter for påvirkning i egen organisasjon
    • Personlige utviklings- og karrieremuligheter i et globalt konsern
    • Pensjons- og forsikringsordninger

    Teknisk servicekonsulent betyr en variert hverdag som kan innebære:

    • Støtte for teknikere og kunder
    • Behandling av innkomne henvendelser i vårt moderne saksbehandlingssystem iht. avtalt SLA
    • Håndtere innkommende telefoner fra kunder og interne
    • Koordinering og oppfølging av serviceoppdrag og prosjekter
    • Bestilling av varer og fakturahåndtering
    • Brukerstøtte av sikkerhetsløsninger, alarm og andre anlegg.
    • Fjernadministrasjon av sikkerhetsløsninger: Alarm, adgangskontroll og kameraløsninger.
    • Vedlikehold av kundeinformasjon
    • Samarbeid med andre avdelinger for å løse kundehenvendelser
    • Oppfølging og opplæring fra rutinerte kollegaer som bryr seg om deg og din arbeidshverdag.
    • Lære noe nytt hver eneste dag!

    Hvem ser vi etter

    • Du har god erfaring med kundebehandling fra kundesenter/callsenter
    • Du ønsker å yte god service til våre kunder
    • Du har høy arbeidsmoral og kapasitet
    • Du er komfortabel med PC og telefon som arbeidsverktøy
    • Du evner å håndtere flere oppgaver samtidig i et hektisk miljø
    • Du er teknisk interessert! Og du liker å lære deg nye systemer
    • Du er analytisk og jobber systematisk ved feilsøking
    • Du er løsningsorientert og målbevisst
    • Du setter pris på å jobbe selvstendig og i team

     

    Kvalifikasjoner

    • Fullført videregående skole
    • Minst et par års arbeidserfaring. Erfaring fra alarmstasjon, sikkerhetsbransjen og/eller kundeservice er et pluss.
    • Meget gode IT-kunnskaper, -interesse og -forståelse
    • God erfaring fra kundesenter og teknisk support
    • Erfaring fra fjernstyring av alarm, adgangskontroll og kamera løsninger vil være en fordel.
    • Beherske norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig. God skriftlig fremstillingsevne er viktig
    • Tilfredsstillende vandel (jf. Lov om vaktvirksomhet)

    Ytterligere informasjon

    Her får du muligheten til å bli en del av Nordens største sikkerhetskonsern med gode utviklings- og karrieremuligheter. Hos oss får du et solid fagmiljø med flere dyktige og engasjerte medarbeidere. Vi tilbyr god opplæring med alle nødvendige verktøy for å lykkes i rollen. Arbeidsmiljøet kan beskrives som kunnskapsrikt og inkluderende. Vi er en engasjert gjeng som ønsker å være best på det vi gjør.

    Søknader blir behandlet fortløpende

    Beklager, vi støtter ikke denne nettleseren. For å se vår nettside, forsøk en annen browser, som Chrome, Safari, Forefox eller Edge