Selskapsbeskrivelse
Securitas er en kunnskapsleder innen sikkerhet med virksomhet i 47 land på tvers av Nord-Amerika, Europa, Latin-Amerika, Midtøsten, Asia og Afrika. Med mer enn 2000 avdelingskontorer og 355 000 medarbeidere verden over, jobber vi hver dag for å skape trygghet for mennesker og virksomheter.
Våre verdier danner grunnlaget for vår virksomhet: Ærlighet, vaktsomhet og hjelpsomhet. Dette er ikke bare ord – de er en integrert del av vår kultur og vårt daglige arbeid.
Jobbeskrivelse
Er du en naturlig leder som trives i et hektisk miljø – og elsker å få ting til å skje?
Vi søker en erfaren og dedikert driftsleder til vårt kontor i Asker og Bærum. Dette er en unik mulighet for deg som ønsker å ha reell påvirkning – både på teamet ditt, kundene våre og samfunnet rundt deg.
Dette er en svært spennende stilling som innebærer økonomisk ansvar, kvalitetsarbeid, kundekontakt og personalansvar for Handel i Asker og Bærum. For å lykkes i stillingen må du må trives med høyt tempo, varierte oppgaver og mye ansvar
Hvem er du?
Du er en handlekraftig og trygg leder som liker ansvar og utfordringer. Du er ikke redd for å ta beslutninger, du får folk med deg, og du trives i et miljø som stadig er i utvikling. Du ser muligheter der andre ser problemer, og du har en brennende motivasjon for å gjøre en forskjell – hver eneste dag.
Ansvarsområder
- Sikre høy kvalitet på leveransen til kunder, inkludert ledelse og motivasjon av de ansatte
- Drive operasjonell effektivitet og kontinuerlig forbedring gjennom business intelligence
- Kvalitetssikre, videreutvikle og forbedre leveransene
- Inspirere, lede og motivere de ansatte
- Samarbeide med Avdelingssjef for å oppfylle avdelingens overordnede resultatmål
- Sørge for at alle kundekontakter, inkludert vakttjenester og tekniske løsninger, leveres i henhold til kontrakten
Suksessfaktorer:
- Høy kvalitet på tjenestestyring og kontinuerlige forbedringer
- Høyt nivå av medarbeiderengasjement og implementering av våre verdier
- Proaktiv planlegging og ressursstyring for å sikre at alle ansatte er opplært og tilgjenglige
- Fokus på kundeorientert kvalitet med tilbakemeldinger fra klienten
- Levering av gode resultater på medarbeidervennlighet
- Oppnåelse av operative resultatmål, inkludert kostnader, effektivitet og mangfold
Kvalifikasjoner
- Minimum 3 års relevant utdanning eller erfaring
- Bestått Nasjonal Grunnutdanning for Vektere
- Erfaring fra administrasjon og ledelse
- Forretningsmessig innsikt og levert gode resultater
- God norsk og engelsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Tilfredsstillende vandel (jf. Lov om Vaktvirksomhet)
Ytterligere informasjon
Dersom du tenker at dette passer perfekt for deg, vil vi gjerne at du registrerer din søknad allerede i dag! Søknadsfrist er 13.11.2025.