Skip to main content

Lansering av ny logo og merkevareidentitet

Securitas lanserer i dag en stor oppdatering av vår globale merkevareidentitet. Headlinet med slagordet "See a different world", fremhever vår nye logo Securitas` menneskelige, progressive og innovative tilnærming til sikkerhet.

Published
10 mars 2021 12:00

Du vil i første omgang finne logoen på nettsider, skriftlig materiell og etterhvert også på våre biler og uniformer. Endringene omhandler ikke bare logoen, men reflekterer også måten vi snakker om oss selv på.

Slagordet "See a different world" sier mye om oss. Det understreker kompetansen og mangfoldet blant våre medarbeidere, og den brede relevansen og virkningen av vårt tilbud. Vi håper det vil appellere til publikum både innenfor og utenfor sikkerhetsbransjen, og hjelpe oss med å engasjere oss i samtaler med et bredere spekter av interessenter.

Her er hva Magnus Ahlqvist, vår president og CEO, har å si:

"Vår nye logo viser verden hvem vi er og hvor vi skal. Logoen bygger på Securitas' stolte arv og verdiene ærlighet, vaktsomhet og hjelpsomhet. Vår identitet fokuserer på våre unike medarbeidere, sammen med utviklingen av teknologi og elektronisk sikkerhet. Vi samarbeider med mange av verdens mest kjente bedrifter, og den nye identiteten gjør det klart hvordan vi kan bidra til å skape en mer bærekraftig og inkluderende fremtid sammen med våre kunder og partnere. Det vil åpne enda flere dører for vår virksomhet og akselerere gjennomføringen av vår strategi."

Securitas' nye merkevare vil bli rullet ut på tvers av vår verdensomspennende virksomhet i løpet av de kommende tre årene – og vi starter i dag!

Les pressemelding fra Group her

Beklager, vi støtter ikke denne nettleseren. For å se vår nettside, forsøk en annen browser, som Chrome, Safari, Forefox eller Edge